Sider

tirsdag 17. november 2009

Gøy med besøk


I dag har Ole og jeg hatt besøk av Lotte og hennes to søte små. Hun overasket meg med å ha med seg en nydelig bukett tulipaner som nå står og pynter opp i stua. Det frisker så godt opp med blomster på stuebordet synes jeg. 3-åringen til Lotte er veldig fasinert av fiskene våre, og tilbrakte en del tid foran akvariene. Ole fikk også litt hjelp til foring av dem. Innimellom kjøring med småbiler og titting på fiskene fikk Lotte og jeg skravla en masse. Det er gøy å skravle og en kakebakedag før jul er avtalt. Jeg gleder meg kjempemye til den dagen. Det blir knallgøy å bake med litt julemusikk i bakgrunnen og Disney julefilmer på tv'n. Det blir nok julestemning tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...