Sider

torsdag 12. november 2009

Julekalender


I år har Ole og jeg funnet ut at vi skal lage en liten gavekalender til hverandre. Siden adventstiden nærmer seg med stormskritt, har jeg så smått begynt å handle inn noen smågaver. Mesteparten av det som er kjøpt er ikke ting jeg har planlagt å kjøpe, men er noe som bare ble sett da jeg gikk forbi det i en butikk / butikkvindu. Foreløpig har det blitt kjøpt 9 gaver, så har 15 gaver igjen. Jeg har planlagt at jeg skal legge 24 gaver i en gavepose (eller 2) og så kan han få trekke / velge fritt hvilken gave han vil ha den dagen. Er litt spendt på reaksjonene til Ole når han åpner de forskjellige pakkene. Prøver å gjøre han litt nysgjerrig på hva som er i kalenderen, men de forsøkene har ikke fungert helt enda tror jeg. Håper det tar seg litt opp når det nærmer seg pakkeåpnetid. Jeg er faktisk allerede nysgjerrig på hva Ole setter sammen, og han har ikke begynt en gang :-) Tror jeg garantert er rammet av nysgjerrigheten som så mange på Borhaug (Båro) har. Er jo arvelig belastet derfra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...