Sider

onsdag 25. november 2009

Spilletid


I dag har jeg hatt litt dilla på å spille på dataen. Der har det blant annet gått i Port of call, Backpacker 3 og The sims 2. Sims er det gøyeste spille jeg har, og jeg har alle tilleggspakkene til det. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg synes det er så gøy og fengenes. Likevell kan jeg sitte å spille det i timesvis uten å helt skjønne hvor tiden blir av. Skulle ønske det var like artig og kjapt å gjøre unna husarbeidet i virkeligheten som det er i det spillet. Billig er det for simmene i spillet som har lyst på en reise i fjellheimen, eller en eksotisk tur til en sydhavsøy. Skulle ønske det var like billig for oss å reise rundt forbi i verden. Men men, det er godt at spillverden og den virkelige verden er ulike. Ellers hadde det vært lett å gå i surr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...