Sider

onsdag 30. desember 2009

Ett av to ferdig


Nå har jeg fått ferdig ett av to sokkepar som var / er under produksjon. Disse sokkene begynte jeg på når vi var på Lista for noen dager siden. Siden jeg ikke hadde med meg noe håndarbeid dit så lånte jeg noen strikkepinner av mamma. Derfor fant jeg ut at det kunne være kjekt å få ferdig disse sokkene slik at jeg kan levere tilbake strikkepinnene når vi drar til Lista i morgen. Jeg synes det er kjempegøy å strikke, så derfor går slike "småprosjekter" ganske kjapt når jeg først setter i gang. Sokkene er strikket med Silja strømpegarn på pinne nummer 3.

4 kommentarer:

  1. Merkelig at noen kan ha så små føtter.

    SvarSlett
  2. Du hadde det du og ei gang i tida.

    SvarSlett
  3. Tja en skulle nå tro jeg altid har hatt pailabber

    SvarSlett
  4. Hei Laila
    God jul og godt nyttår til deg og dine!
    Så koselig å lese bloggen din!
    I morgen kommer Eirik med familie hjem til min familie, og da blir det vel litt smelling med fyrverkeri her også. Ingenting som litt eksplosiver for å gjøre menn til gutter igjen :)
    Håper dere tar turen til østlandet og besøker oss i løpet av året som kommer, det hadde vært kjempetrivelig!
    Mange klemmer fra Eilin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...