Sider

søndag 17. januar 2010

God mat


Dagens middag her i huset ble taco. Det var kjempegodt. Taco er en av våre favorittretter, så det blir fort til at den retten står på middagsbordet vårt. Når vi var å handlet for noen dager siden så glemte vi å kjøpe rømme til tacoen. Slik går det når man ikke har en helt oppdatert handlelapp. Det ble veldig kjapt bemerket fra min bedre halvdel at den manglet. Men men, tacoen smakte kjempegodt selv om vi ikke hadde rømme til. Skulle ikke forundre meg om det ikke ble så veldig lenge til neste gang det blir taco hos oss. Da kommer nok Ole til å passe nøye på at rømmen også blir kjøpt inn.

2 kommentarer:

  1. Laila: Er det en ting en alltid skal ha minst et beger av i kjøleskapet er det rømme.. He,he. Men du kan jo ha en sånn firepakning, så hvis den blir åpnet, og gammel slipper du jo å kaste alle, for det er bare et beger som er åpnet. He,he.
    Rømme er jo faktisk et produkt en kan ha stående lenge etter at den er gått ut på dato, fordi den er jo allerede sur. Men hvis den selv prøver å gå ut av begeret da er det ikke mye å ta vare på.. He,he:P Men jeg vil tror det ble godt, jeg hadde wraps i kveld, så det blir wraps i morgen på skolen, så tenkte jeg at jeg skulle ha taco til middag!! ;P

    SvarSlett
  2. Jeg vet det Helene :-) Vi pleier å ha det, men denne gangen var alle de små begrene borte fra kjøleskapet, og det merka vi ikke før vi handla.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...