Sider

tirsdag 19. januar 2010

Kjekt å ha


Siden jeg er en person som liker veldig godt å drive med forskjellige typer håndarbeid er det veldig kjekt å ha en plass til å samle strikkepinner, heklenåler, "vanlige" nåler og sakser i. Dette fine hobbyskrinet fikk jeg av Gry til jul, og det rommer alle håndarbeidsredsakpene mine som er nevnt tidligere. Når jeg skulle legge strikkepinner og heklenåler oppi skrinet ble jeg overasket over hvor mye jeg har av forskjellig utstyr, og tenkte at her blir det nok fullt. Til min gledelige overaskelse så er det plass til mye mer oppi skrinet, så jeg kan fortsette med å skaffe meg strikkepinner og heklenåler i forskjellige tykkelser. Det er en fare for at det kommer mer utstyr som skal få sin plass oppi skrinet, men det gjør ingenting når det er plass til det.

3 kommentarer:

  1. Ole Synes Laila skulle kjøpe flere sysaker.

    SvarSlett
  2. SV: Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! :)

    SvarSlett
  3. Det var forresten et veldig fint lite skrin til å oppbevare ting og tang i:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...