Sider

lørdag 16. januar 2010

Sportslørdag


I dag har jeg for det meste bodd foran sportslørdag på tv'n. Det har vært skikkelig mye fin og underholdene sport å se på, så da koser jeg meg i sofaen med sport og strikketøyet mitt. Hvis sportssøndagen i morra er like god så blir kanskje det pågående strikkeprosjektet ferdig. Holder på med et par sokker til Helene. Det kommer bilde av dem her inne når de er ferdige.

Når sporten på tv'n var ferdig prøvde jeg ut det nye spillet jeg har fått til Ps3 konsollen vår. Vancouver 2010 var skikkelig morsomt. Mange artige sportsdisipliner som ikke var så lette å få til med en gang. Regner med at jeg klarer bedre resultater etter mer øvelse. Gøy var det hvertfall. Skal prøve å få Ole med på å spille et OL sammen med meg, men har egentlig ikke så altfor store forhåpninger til det. Han er ikke noe glad i sportsspill. På det området har vi ganske forskjellig smak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...