Sider

mandag 8. mars 2010

1 par til


Da var 1 par til med småsokker ferdig produsert. Begynner så smått og minne litt om storproduksjon av gaver her, men det er morsomt. Valgte å bruke litt andre farger her enn de tidligere småsokkene jeg har laget. Variasjon gjør det gøyere å strikke synes jeg, og bruker jeg samme farge hele tiden blir jeg lei den aktuelle fargen. Sokkene er strikket med Silja strømpegarn på pinne nummer 3. Jeg har foresten fått meg en ticker nederst på bloggen der jeg teller ned antall gram garn jeg strikker. Tickeren går fra 0 til 10 kilo, og jeg har en mistanke om at den kommer til å vare ei stund siden garn er ett lett materiale. Blir spennende å se.

1 kommentar:

  1. :D så flink du er :D
    Men ville bare si at jeg har utfordret deg :D sjekk bloggen min :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...