Sider

mandag 15. mars 2010

Koselig barnefilm


Jeg har alltid vært veldig glad i tegnefilmer, og jeg har flere ganger merket at det ikke er så dumt når jeg jobber på en barneskole. Det er faktisk veldig greit nå som jeg jobber i småskolen. Film er en fin måte å belønne god arbeidsinnsats på, og da er det greit å ha litt forskjellig å velge imellom. Det gjør ikke meg noe å se filmene på forhånd for å sjekke at de kan vises innunder spesielle temaer heller. Dagens film er en koselig vårfilm, og den handler om påske. Den passer veldig godt inn i den tiden vi skal inn i nå. Filmen kan minne litt om en julefortelling der en mindre hensynsfyll fyr får en drøm som sier at han må forandre seg. Blir alltid koselig på slutten i slike tegnefilmer.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...