Sider

søndag 11. april 2010

Herlig tur


Siden det var så fint vær ute i dag så tok Ole og jeg oss en rusletur i dyreparken. Sola skinte så det var godt og varmt de fleste plassene. Noen få plasser var det litt kald vind. Utenfor inngangen til Kardemommeby var det faktisk en del snø igjen, og noen plasser var det litt is igjen på vannet. Jeg hadde som vanlig med meg fotoapparatet mitt på turen og i dag var det oterene som var mest fotogene. Vi var hos dem rett før foringstid, så det var kanskje derfor de var så fotogene. Det er så morsomt å ta bilder i dyreparken fordi det skifter fra gang til gang hvilke dyr du får fine bilder av. Det var mye folk i parken i dag, og jeg må innrømme at jeg var litt smånervøs for om noen hadde sperret bilen vår inne denne gangen også. Heldigvis hadde ingen gjort det og vi hadde god klaring foran bilen, så vi kom oss fint ut denne gangen.

4 kommentarer:

  1. Er en stund siden jeg har vært i parken nå. Men denn Otteren husker jeg godt :-)

    SvarSlett
  2. Denne fyren eller kameraten hans har vært på rømmen noen ganger. Den ene gangen møtte jeg den ute med Godteriet når jeg jobbet der! Sosial fyr!

    SvarSlett
  3. Den var heldigvis ikke på rømmen i dag, var bare sulten så det ut til. Kikket hele tida opp mot der de som mater dem kommer fra. Artig liten fyr.

    SvarSlett
  4. Så ut som en flott tur dere hadde!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...