Sider

torsdag 1. april 2010

Urter


Før Ole og jeg dro til Lista plantet jeg noen urtefrø som står i vinduskarmen. Jeg fant dette settet med tre urtetyper på "plantasjen" og fant ut at det kunne vært morsomt å prøvd litt på urtedyrking. Urtetypene som fulgte med er basillikum, gressløk og persille. Det blir spennende å se om jeg får det til. Er første gang jeg prøver meg på noe slikt. Lurer på om vi ser noen små spirer når vi kommer tilbake til leiligheten vår.

I dag er det skjærtorsdag og mamma stekte påskelammet til middag. Peder og Randi var her også. Desserten var jordbærgele med jordbær oppi og vaniljesaus. Til kaffen serverte mamma nystekte vafler med forskjellig tilbehør. Så dette har vært en dag med mye kjempegod mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...