Sider

lørdag 22. mai 2010

Farlig med salg


Jeg har funnet ut at det er farlig med garnsalg her i huset. Jeg hadde bestemt meg for å slanke garnbeholdingen min litt, siden den er ganske stor. Jeg kom over en link på Uformelt om at det var salg på en danske garnbutikken 123knit. Mens jeg satt å så på nettsiden og "sikla" på noe fint og fargerikt garn kom Ole inn. Han så på nettsiden jeg hadde oppe og kom med følgende komentar: Det var fint garn, skal du ikke skaffe deg noe av det? Når han kom med den komentaren så var jeg ikke så veldig vanskelig å overtale. Så i går kom pakken med fem fine, fargerike garnnøster dalende ned i postkassen vår. Deretter ble det en kjapp tur innom Nille for å få tak i passende strikkepinner.

5 kommentarer:

  1. Men du har i det minste kjøpt garn det er mulig å bruke til noe på salg! :) Jeg har en liten avdeling i garnlageret for garn som var så teite kjøp at det er for grusomt å sende det til noen andre, til og med. Kos deg med garnet ditt :)

    SvarSlett
  2. Haha, sånne menn liker man! Kos deg med garnet :D

    SvarSlett
  3. Hehe ja de er veldig greie den typen menn når man er helt gal etter fint garn :-)

    SvarSlett
  4. Hehe.. Sånne kommentarer må man jo bare ta til seg ;) Gratulere med nytt garn :D

    anbefaler forresten innkjøp av korte knitpickspinner om du skal strikke sokker ;) De koster mer enn nille sine pinner, men de er SÅÅ verdt det! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...