Sider

mandag 24. mai 2010

Koselig Lista tur


Nå er Ole og jeg kommet hjem til Kristiansand etter et koselig døgn på Lista. I går kveld var jeg hos Randi på jentekveld sammen med Silje, Helene og Rønnaug. Randi serverte en knallgod pizza som ble spist samtidig som skravligen satt løst. Jeg hadde det kjempekoselig. I dag disket mamma opp med sesongens siste kompemiddag, og jeg ble stappmett. Peder, Randi og mammas kusine var også på middagsbesøk. Etter middag gikk Randi og jeg ut på verandaen og lekte oss litt med canonmaskineriet mitt. Det var gøy. Mens vi var hjemme hos mamma og pappa gikk jeg igjennom mange gamle Hjemmet-blader på jakt etter strikkemønster. Resultatet av den jakta ble en fin liten bunke med fine mønstre til både strikking og hekling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...