Sider

onsdag 12. mai 2010

Tubesokker


Da var et av tre påbegynte strikkeprosjekter ferdig. De prosjektene som er igjen er et teppe og noen grønne tubesokker som skal bli like som dette paret. Jeg har blitt kraftig bitt av strikkebasillen igjen, og ser ikke bort i fra at det blir en del strikking unnagjort nå når jeg har langhelg. Det er så greit å ha et enkelt strikkearbeid i hendene når man ser på tv eller film. Tubesokkene er strikket ut i fra et mønster på Drops Design sin hjemmeside, men med litt personlig vri. Sokkene er strikket med Senjagarn på pinne nummer 3. Jeg har ikke prøvd det garnet før, men jeg er godt fornøyd med det.

4 kommentarer:

  1. Gøy med strikkedilla :) Sokkene var kjempefine!

    SvarSlett
  2. Du burde se om du fant deg en strikkekafè!

    SvarSlett
  3. Kom på strikkecafé i Vanse på en eller annen tirdag i måneden. Jeg har glemt hvilken det er. Det var gøy en stund.
    Du er god til å strikke :)
    Hilsen Randi.

    SvarSlett
  4. Planlegger å gå på strikkekafeen i vanse når vi flytter til lista.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...