Sider

søndag 6. juni 2010

Opprydning


I løpet av ettermiddagen har jeg hatt opprydning i garnlageret mitt. Slik fikk jeg en påminnelse på hva jeg har tilgjengelig av farger, garnsorter og litt annet. Garnbeholdningen min består av en full og en nesten full kasse og noen store nøster som ligger i plastposer på toppen av skapet inne på arbeidsrommet. Jeg skrev ned hvor mye garn jeg hadde av de forskjellige variantene, men jeg ha ikke regnet ut totalvekta på garnet enda. Det blir spennende å se hvor mye det blir. Under opprydninga fikk jeg også plassert alle de påbegynte prosjektene mine i en kasse, og det er noe jeg har planlagt å gjøre lenge. Det er kjekt å ha alt påbegynt samlet på en plass.

1 kommentar:

  1. Så praktisk med garn i kasser. Lettere å holde oversikten da. Ryddig og pent blir det også.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...