Sider

fredag 20. august 2010

Behagelig tidsfordriv


I det siste har jeg fått veldig sansen for å høre på lydbok mens jeg strikker. Jeg synes det er skikkelig koselig å sitte i sofaen med et strikketøy i hendene mens bøkene "triller" ut av cd-spilleren vår. Det at det har regnet her de siste dagene gjør det ikke mindre koselig å sitte der. For tiden er det Harry Potter og fønixordenen som spilles. Jeg har lest bøkene selv mange ganger, men det er likevell spennende å høre dem på bok. Det gjør heller ikke noe at det går ann å gjøre to ting på en gang, nemlig høre å strikke.

2 kommentarer:

  1. Harry Potter er morsomt. Gleder meg til filmen til den siste boka kommer.

    SvarSlett
  2. Det gjør jeg og, synes det er litt synd de har delt den i 2.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...