Sider

mandag 13. september 2010

Koselig helg


Helga som gikk var en kjempekoselig helg. Den startet på fredagen med en låvefest sammen med kollegaer. Det var skikkelig morsomt og jeg fikk trimmet lattermusklene ganske så bra. Maten vi fikk servert var nydelig, og det samme var kaken og bollene vi fikk senere på kvelden. Utpå kvelden ble det også holdt en uformell musikk quiz, men jeg husker ikke i farten hvilken plassering mitt lag fikk. Stemningen og humøret på alle som var på festen var supert hele kvelden.

Lørdag morning ble det en skikkelig tidlig morgen for min del. Gry og jeg skulle til Danmark på dagstur og jeg skulle hente Gry litt over halv 7. På ferga nedover hadde vi bestilt plass i buffet-restauranten, og der koste vi oss med en stor og god frokost. Det er herlig med slike frokost bufeer. Vi kjøpte også med oss litt småtterier i fra tax-freen på nedturen. Vel fremme i Danmark ble pappas GPS slått på og stilt inn på Bilkas adresse i Aalborg. Dit kom vi uten problemer, vi fikk bare en liten rundtur da jeg bommet litt på en avkjørsel. Da bilen var parkert ved utsiden av Bilka gikk vi rundt inne i butikkene et par timer. Jeg ramlet blant annet med meg 12,8 kilo vaskemiddel. Er ikke ofte jeg får kjøpt 6,4 kilospakker med Omo til under 100 lappen, så derfor slo jeg til. Da butikkene stengte på Bilka, satte vi kursen nordover mot Hirtshals og fergekaia. Vi kom veldig tidlig dit, og etter bilen var sjekket inn parkerte vi den i køen og labbet opp til Slagter Winther for å kjøpe litt pålegg og slikt. Fergeturen hjem ble brukt til litt spising, kortspill og tax free shopping. Hele turen var kjempekoselig synes jeg.

Søndagen ble brukt til å se litt film sammen med Ole. Og som vanlig mens jeg ser på film så var strikketøyet vell plasert i hendene. Har blitt ferdig med noen julegaver, men de viser jeg ikke frem i bloggen før etter julaften. Etter filmtittinga gikk jeg løs på en innleveringsoppgave til studiet mitt. Jeg fant ut mens jeg skrev på oppgaven at det å skrive slike oppgaver fremdeles ikke er noe særlig morsomt, og at alt annet blir mye morsommere. Men men, det er vell slik det skal være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...