Sider

mandag 4. oktober 2010

Foto tur


I dag har jeg vært på foto tur sammen med Anne-Lise. Vi ville begge øve oss på å ta bilder av vannfall, og det var det vi øvde oss på. Vi var på Kaldvell i Lillesand og der fant vi oss et vannfall ved en laksetrapp. Der holdt vi på å knipse i et par timer, og mens vi var der kom to menn for å ordne noe, og de tipset Anne-Lise om et større vannfall litt lenger inn. På vei inn mot det stedet vi ble tipset om fant vi oss en liten bekk og knipse på, og det er den som er avbildet i bloggen. Det større vannfallet lenger inne var skikkelig fint, og dit drar jeg gjerne igjen for å få tatt flere bilder. Det hadde vært litt morsomt å tatt bilder på samme plassen i ulike årstider bare for å få sett forskjellen i naturen og vannfallet. Været i dag var vi kjempeheldige med. Det var overskyet hele dagen, men det gjorde ingenting. I går var det regn, og i morgen er det meldt regn. Ser ut til at vi traff blink med valget av dag å dra på "fotosafari" på. Tusen takk for turen Anne-Lise, jeg storkoste meg. Gleder meg til neste tur allerede.

3 kommentarer:

  1. Så flott dette bildet ble, Laila! Nydelig! :-) God du er! :-)

    Tusen hjertelig takk for at du sjekka yr hver halvtime og fant ut at været ville holde til den type fotosafari som vi var på i dag! Helt topp! Jeg har kost meg noe innmari, og det hele startet da vi entra "Vestlandske hovedvei" og vi så vannet - rett og slett. Lyste opp i et stort glis da, og etter det var vi i hver vår boble.. ;-) Moro!

    Tar gjerne flere turer dit til ulike årstider, så om du vil ha meg med...?

    Hilsen turkamerat-fotograf Anne-Lise

    SvarSlett
  2. Da har vi en avtale Anne-Lise:-) Går enda rundt og gliser jeg og tenker på alle de flotte mulighetene, og litt på hva jeg skal knipse neste gang vi er der...

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde og noen nydelige farger i bildet.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...