Sider

søndag 31. oktober 2010

Herlig dag


I dag har jeg vært på fototur sammen med Anne-Lise. Vi har igjen vært på Kaldvell i Lillesand for å utforske videre de plassene vi ikke rakk forrige gang. Vi dro utover dit i 11 tida og jeg var hjemme litt over klokka 17. En skikkelig herlig dag. Det har for det meste blitt tatt bilder av vannfall i dag også, og jeg har nesten kun fokusert manuellt. Det er første gangen jeg konsekvent har gått på manuellt fokus i stedet for autofokusen. Manuellt tar litt mer tid en auto, men det gjør da ingen ting når man har god tid. Hvis jeg blir godt fornøyd med noen av bildene jeg har tatt så havner de nok på fotoalbum siden min. Det er bare å ta turen innom den hvis noen vil kikke litt på et lite utvalg av bilder jeg har tatt.

1 kommentar:

  1. Flotte bilder du tar!
    Så hyggelig at du vil være med i feiringen min :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...