Sider

fredag 8. oktober 2010

Hva skal jeg strikke på?


I kveld er det Beat for beat på tv'en, og det liker jeg å se. Eneste jeg kjenner kan bli et lite problem i dag er hvilket strikketøy jeg skal strikke på. Jeg har i tillegg til de 4 sokkene på bildet 1 teppe og 1 skjerf som jeg kan strikke på mens programmet surrer og går. Grunnen til at jeg lider litt av valgets kvaler er at jeg ikke vet hvilken type garn jeg vil strikke med. Ingen av de overnevnte strikketøyene er av samme garntype. Jeg liker å ha litt forskjellig å velge mellom. Håper jeg klarer å bestemme meg, ellers er det vel en stor sjangse for at det havner enda et nytt prosjekt på pinnene.

2 kommentarer:

  1. Lykke til med valget, jeg holder meg selv i nakken og strikker på et enkelt sokkepar til yngstesønnen (str 41)

    Ha ei flott helg :D

    SvarSlett
  2. Har flere ting jeg veksler i mellom,jeg også. Så det tar som regel lang tid mellom hver gang jeg får noe ferdig. Bortsett fra når jeg får en dille,da. Som feks pulsvanter.Da må ALT annet vike.:)

    Ønsker deg en herlig helg!;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...