Sider

søndag 7. november 2010

Ferdig skjerf


I går kunne jeg felle av en ufo (uferdig objekt) som har ligget uferdig ganske lenge. Ufoen var et skjerf som jeg ikke hadde noen plan for, og som lå ved datamaskinen slik at jeg kunne strikke på det mens jeg ventet på maskinen innimellom. Skjerfet ble for det meste liggende der uten å bli jobbet på. Fant ut for et par dager siden at det var på tide å frigjøre strikkepinnene i prosjektet så da ble det til at jeg strikka det ferdig i stedet for å rakne det opp. Skjerfet blir lagt i gavekassa siden jeg ikke har noe plan for det. Jeg var så fornøyd med å bli ferdig med skjerfet at jeg la opp til to nye prosjekter i går kveld. Så nå er de fleste julegavene jeg skal lage selv enten på pinnene eller ferdig strikket. Skjerfet er strikket med garntypen Lanartus Rio på strikkepinne nummer 5.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...