Sider

onsdag 8. desember 2010

Pepperkakebaking


I går var jeg på besøk hos Lotte og der bakte vi årets pepperkaker. Det var skikkelig koselig med en bakedag, og Lotte og jeg storkoste oss med bakingen. Morgan var innom kjøkkenet av og til for så smått å hjelpe litt til, men han så for det meste på filmen biler. Antonia Isabell surret rundt på kjøkkenet og syntes vist det var veldig gøy å stikke av med timeren og den votten Lotte brukte til å ta ut de varme brettene med. Det var også morsomt å prøve å få alle de blanke kakeformene på armen som armbånd. Som bildet under her viser så var det ikke så veldig lett å få stjerneforma på plass som armbånd. Hvis jeg ikke husker helt feil så ble den raskt byttet ut med et juletre. De ferdige pepperkakene smakte kjempegodt, og det ga enda litt mer julestemning å kjenne den gode lukta som kom fra stekeovnen når nystekte kaker ble tatt ut. Jeg kjenner nå at jeg gleder meg til jul.

3 kommentarer:

  1. Nam nam... Pepperkaker er jo kjempegodt :D

    SvarSlett
  2. Ja det er det :-) Gøy å bake er det og.

    SvarSlett
  3. dfet var sååå koselig:)))))lotte

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...