Sider

onsdag 9. mars 2011

52 pair plunge IV, # 37


Da var enda et sokkepar ferdig produsert, og dette sokkeparet var det første mønsteret som er utgitt i sokkestrikkekonkuransen Sock madnes 5 på nettstedet ravelry. I årets konkuranse blir alle som får ferdige det første sokkeparet innen 2 uker etter at mønsteret er frigitt være med videre. I de videre rundene blir det bare et bestemt antall sluppet videre. Det er de som er raskest ferdig som blir sluppet videre. Jeg har ikke vært med i den konkuransen før, så det blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg inne i den. Må bare innrømme at jeg ikke blir overasket om jeg blir raskt slått ut siden det er så utroling mange raske strikkere som er med i konkuransen. Jeg er bare med for å prøve noe nytt, og for å få et lite dytt til å begynne å strikke mønstersokker. Det mønsteret jeg har strikket dette sokkeparet etter heter Supporters socks. Garnet jeg har brukt er Trysil Baby garn og strikkepinnene har vært nummer 2,5.

1 kommentar:

  1. Her har du alle muligheter til å vinne ; ) Du er en racer på pinnene!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...