Sider

mandag 25. april 2011

52 pair plunge IV, # 44


Da er det bare 8 sokkepar igjen til målet mitt på 52 sokkepar i løpet av 1 år er nådd. Dette sokkeparet hadde jeg nesten strikket ferdig da jeg dro på påskeferie, manglet bare tåfellingen på begge sokkene. Grunnen til dette var at sokkene var til nevøen min som fyller 7 år i starten av neste måned, og han traff jeg nå i påska. Da var det greit å bare kunne måle på foten hans hvor store de skulle være. Tåfellinga går somregel vsldig kjapt så jeg fant ut at dette var en fin fin måte å gjøre det på. Jeg ser ikke bort i fra at det blir gjort på en lignende måte senere hvis det er et sokkepar jeg skal gi bort. Sokkene er strikket med Gjestal Sportsragg på pinne nummer 4.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...