Sider

mandag 13. juni 2011

Bokmerker


Siden jeg er i gang med å strikke unna litt restegarn av ymse slag så fant jeg ut at bokmerker er en fin ting å bruke opp bomullsgarnrester på. I denne omgangen ble det 10 stykker. Grunnmønsteret på bokmerkene har jeg funnet i en av strikkebøkene mine. Boka heter "Charmed knits" og mønsteret heter "House book scarves". Alle mønstrene i den boka er inspirert i fra Harry Potter filmene. Jeg er veldig glad i både bøkene og filmene og derfor er det gøy for meg å ha en bok med mønster dom er inspirert derfra. Jeg har brukt garntypene Gjestal Baby bomull og Gjestal Bomull sport til bokmerkene, og jeg har brukt pinne nummer 2,5 og 3.

1 kommentar:

  1. Hvilken fantastisk bra og praktisk gave når du skall på besøk til noen! Du er flink til å ta være på alt garn inn til siste cm! Så lenge det går å feste på en strikkepinne så finner du bruk for en tråd!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...