Sider

onsdag 6. juli 2011

52 pair plunge V, # 3


Etter å ha ferdigstilt froggysokkene mine var det bare å finne frem neste sokkepar i fra haugen med påbegynte strikkeprosjekter. Dagens Tour de France etappe var jo ikke ferdig. Det sokkeparet jeg fikk tak i manglet bare tåfellingen på sokk nummer 2 så det ble kjapt gjort ferdig. Samtidig som jeg klippet av tråden så kom siste mann på dagens etappe i mål, så det var bra timing. Sokkeparet er det første paret jeg strikker i denne garntypen, og det blir garantert ikke det siste paret. Garntypen heter Regia World Circus og jeg har brukt strikkepinne nummer 2,5.

Sitter å vurderer på om jeg skal starte på noen sokker med gult i seg siden oksen fra Grimstad sitter med gul trøye i Tour de France. Får gå inn i garnlageret mitt å sjekke om jeg har noe sokkegarn med noe gult i seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...