Sider

tirsdag 4. oktober 2011

En strømpepinnemappe til


Jeg har funnet ut at strømpepinnemapper er kjekke å øve seg på. De gjør at jeg blir bedre og bedre kjent med symaskinen min, og i tillegg blir det til noe som kan brukes. Gøy å lage de er det også. I denne strømpepinnemappen er det plass til 16 sett med strømpepinner. Stoffet jeg har brukt på denne strømpepinnemappen,ytterstoff og for, har jeg funnet i restekassen på Stoff og stil. Forstoffet er en liten gjenganger i strikkepinnemappene mine, men det er ikke så mye igjen av den stoffresten nå. Så når den er tom så er det en annen stoffrest som må stille som for. Hvilken det blir vet jeg ikke enda. Har jeg ikke brukendes stoff til det formålet hjemme, så har nok restekassen på Stoff og stil ett eller annet jeg kan bruke.

2 kommentarer:

  1. Så hærlig strikkepinnemappe! en slik en kunne jeg virkelig ha trengt! Har prøvd å sy en en gang, men det ble ikke bra... kanskje det er på tide å prøve å dra frem symaskina igjen nå?...

    SvarSlett
  2. :) Kjempeflott Laila :D DU e virkelig kreativ og flink :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...