Sider

søndag 27. november 2011

1 adventsgave


I år som i fjor er jeg med på en hemmelig venn runde på hobbyforumet Uformelt som går over hele adventstida. Hver søndag i advent og på julaften skal vi åpne en pakke. Siden alle pakkene kommer i en sending så ligger det nå fire gaver å frister meg her selv om jeg har åpnet den første. I gaven var det et nøste med Opal og tre sjokoladekuler. Sjokoladekulene er alt historie mens garnet er under planlegging. Jeg synes Opal er et herlig garn å strikke med, så jeg gleder meg til å strikke med det. Det lå også et hint i pakken, men jeg har ikke klart å finne ut hvem den er i fra enda. Jeg håper det ligger et hint i neste ukes pakke også slik at jeg kan finne det ut.

2 kommentarer:

  1. Så koselig advents-tradisjon .. iallfall sjokoladekulene. For dem som i ikke strikker ;-)
    Kos deg på søndagen din.

    SvarSlett
  2. Koselig da :D Er spent på ka du skal strikke :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...