Sider

fredag 4. november 2011

Oppvaskfille


Da jeg var på tur til Praha for et par uker siden måtte jeg jo ha med meg et enkelt strikketøy. Da var en oppvaskfille kjekt å ha med seg. Det er så enkelt å strikke på at jeg slipper å tenke så mye mens jeg strikker. Da kan jeg jo skravle samtidig som jeg strikker. Jeg vil ikke akkurat påstå at jeg fikk strikket så veldig mye på oppvaskfilla på turen, så en del av den er blitt strikket etter at jeg kom hjem. Jeg har ikke lagt noen planer for oppvaskfilla enda, så den havner nok i det jeg kaller for gaveboksen. Der samler jeg slike ferdige prosjekter som jeg ikke har noen planer for, og når jeg trenger en gave så kan det være jeg finner noe der som kan brukes til det. Oppvaskfilla er strikket med Tuva Helårsgarn på pinne nummer 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...