Sider

søndag 25. desember 2011

Fotografvotter


Da regner jeg med at alle julegavene er åpnet så det er trygt å vise frem de julegavene som jeg har strikket i år. Første gave ut er et par med fotografvotter som jeg har strikket til Anne-Lise. Mønsteret på fotografvottene kom jeg over inne på ravelry en gang jeg kikket på forskjellige strikkemønster der. Med disse vottene kan man ta bilder uten å fryse på alle fingrene på høyrehånda. Dette slipper man fordi det er et hull i den høyre votten som man kan ta ut høyre pekefinger igjennom. Når man ikke tar bilder så har "knipsefingeren" det godt og varmt inne i votten. For egen del så liker jeg ikke å ta bilder med hansker, vanter eller votter på fordi da mister jeg følingen / kontrollen med utløserknappen. Den kontrollen liker jeg best å ha. Til fotografvottene har jeg brukt garntypen Rubin og pinne nummer 3,5.

1 kommentar:

  1. Hm.. superlure votter!
    Håper du hadde det veldig hyggelig igår :-)
    klem herfra.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...