Sider

lørdag 28. januar 2012

Sitteunderlag


Dette sitteunderlaget har vært ferdig en ukes tid, men jeg har bare ikke fått blogget det. Dette er et produkt av ryddingen min i garnkassene mine. Her er det brukt rester av forskjellige farger som jeg hadde liggende. Det er merkelig hvor mye slikt man kan finne når man kikker i garnkassene. Planen er å ha sitteunderlaget oppe i huset vårt slik at vi har noe å sitte på hvis vi skal ta en liten arbeidspause ute. Det er bedre å sitte på et tovet sitteunderlag enn rett på verandaen. Jeg har ikke vært nøye nokk med å strekke / forme sitteunderlaget etter tovinga i maskinen, men det duger fint til privat bruk. Sitteunderlaget er strikket med Gjestal Cortina på pinne nummer 7.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...