Sider

søndag 18. mars 2012

52 pair plunge V, # 25


Siden jeg er litt glad i å strikke så måtte jeg jo ha med meg noe garn og noen strikkepinner på Lanzaroteturen. Jeg hadde bestemt meg på forhånd for å ikke ha for store prosjekter på pinnene mens jeg satt i sola og koste meg. Hadde prosjektene blitt for store, så hadde det blitt for varmt. Derfor falt valget mitt på småsokker som jeg skal levere til Amandaprosjektet. Det første sokkeparet som ble produsert i varmen er strikket i Gjestal Babymerino på pinne nummer 2,5.

2 kommentarer:

  1. Så deilig med sol og varme...lengter etter det! Nå begynner våren snart å titte frem, deilig! Kjempe fine sokker, ingenting slår hjemmestrikkede sokker:)

    Klem Anne Bente

    SvarSlett
  2. Nå leste jeg om deg...hihi Hei Laila!!!

    Legger meg til som følger:) koselig å høre fra deg!
    Klem Anne Bente

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...