Sider

mandag 9. april 2012

52 pair plunge V, # 43


Det 43 paret er ferdig produsert, og det nærmer seg slutten i denne runden. Tror jeg glatt vil klare 52 par før juni måned er ferdig. Dette sokkeparet er et jeg har hatt liggende hjemme hos mamma og pappa, og det skal til en gavebasar på det gamlehjemmet bestemor bodde på. Mamma pleier å hjelpe til på bingoen der og fikk med seg hjem noe garn som jeg skulle strikke sokker av. Det blir nok flere sokker av det garnet jeg fikk. Garnet ligger på neset, så da har jeg alltid et strikketøy for hånda når jeg er der og. Hva slags garn jeg har brukt aner jeg ikke, det var ikke magebind på noen av nøstene. Det jeg derimot vet er at jeg har brukt pinne nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...