Sider

torsdag 27. september 2012

52 pair plunge VI, # 16

Nå er det 16 sokkeparet ferdig produsert. Det har vært ferdig noen dager, men jeg har ikke fått somlet meg til å feste trådene før i kveld. Trådfesting er det kjedeligste med strikking, så det blir gjerne utsatt litt. Det er så mye morsommere å strikke på forskjellige prosjekter enn å feste de trådene. Hvis jeg ikke husker feil så ligger det ett sokkepar til å venter på å få festet trådene sine. Bør vell gjøre det i løpet av kvelden eller morgendagen tenker jeg. Det kommer ann på om strikkepinnene roper høyere enn nåla. Størrelsen på disse sokkene er sånn ca 38 / 39 tror jeg. Muligens de kan passe til 40 og. Garntypen jeg har brukt heter Opal Kunterbunt(?) og jeg har strikket med pinne nummer 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...