Sider

torsdag 9. mai 2013

52 pair plunge VI, # 48, 49 og 50

En ny ladning med småsokker til Amandaprosjektet er produsert. Nå når disse sokkene er ferdig produsert så er det bare to sokkepar igjen før målet er nådd for tredje året på rad. Som vanlig er disse småsokkene ett resultat av et dykk ned i restekassa mi. Merker at jeg er veldig glad i restekassa mi. Den gjør det veldig lett å ha oversikten over garn som jeg har under ett nøste igjen av. Og siden jeg ikke var så nøye på partinummer for noen år tilbake, så er det en god del garn oppe i den kassa nå. Par nummer 48 er de røde som er strikket med Trysil Ida strømpegarn på pinne nummer 3. Par 49 er de turkise sokkene som er Dale babyull, og de lysegrønne er par nummer 50. De er strikket ned Trysil babygarn. På par nummer 49 og 50 har jeg brukt pinne nummer 2,5.
 

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har! Titter innom for første gang i dag:) Fikk nesten "hjemlengsel" da jeg så bilde av Kardemommeby.....jeg bodde i Kristiansand i fjor sommer fordi datteren min jobbet i Abra Havn, og vi skal tilbake i år også. Vi gleder oss veldig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...