Sider

lørdag 21. september 2013

52 pair plunge VII, # 8 og 9

Jeg har fått ferdig litt små sokkepar som også er par nummer 8 og 9 i plungen. Har hatt litt småvegring på å strikke hæl og tå på sokker i det siste, så da er det greit med noen små sokkepar for å komme seg i gang igjen. Det er de røde sokkene som er par nummer 8. Garntypen som er brukt er Trysil Ida strømpegarn på pinne nummer 3. De blå sokkene er strikket med Sandnes garn Lanett på pinne nummer 2,5. Det hjalp også litt på regnskapet mitt i denne plungen å få ferdig noen sokkepar. Jeg er litt på etterskudd ukemessig i forhold til å bli ferdig med et sokkepar i uka. Det blir nok flere slike småsokker for å komme litt mer ajour siden de går så fort å strikke. I tillegg så får jeg strikket med flere forskjellige farger når det er så små prosjekter. Liker når jeg kan ta dykk i restekassa og finne de små garnrestene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...