Sider

søndag 20. oktober 2013

Kongens København

I fra onsdag ettermiddag og til lørdag kveld har jeg vært på jobbseminar i København med flotte kollegaer. Vi bodde på Hotel Imperial som var et helt greit hotell. Vi fikk mye god mat, og fine opplevelser. En av de tingene som var på programmet var en kanalbåttur med guide. Det var skikkelig morsomt å få se mye av byen i fra vannet. To av måltidene ble inntatt i Nyhavn, og noen ikke så veldig langt fra Nyhavn. Det ble også jobbing med VFL (vurdering for læring) i konferansedelen av hotellet. Den absolutt beste matretten vi fikk var desserten vi fikk siste kvelden på en restaurant inne i tivoli som het Grøften. Den var noe av det beste jeg har smakt. Det ble også en tur på garnbutikken Sommerfuglen. Der var det utrolig mye snasent og mykt garn som jeg ikke har prøvd før. Det førte selvfølgelig til at noe av det ble med meg hjem til Kristiansand. På bildet er en kino som lå like ved hotellet. Alt i alt hadde jeg en kjempefin tur sammen med mange flotte folk.

1 kommentar:

  1. Hørtes ut som en flott tur:-) Jeg er lærer selv og skulle gjerne vært på et slikt seminar. Mye fint her på bloggen din, så jeg har lagt meg til som følger:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...