Sider

lørdag 30. november 2013

Snart kalendertid

Da er det snart kalendertid. I år fant jeg ut at jeg ville sy noen nye kalenderposer til Oles adventskalender. De gamle begynte å bli slitt. Hvert år pleier han å lage en garnkalender til meg, mens jeg lager en kalender med reservedeler til modellflyene og modellhelikoptrene hans. Siden jeg ikke aner hvordan delene ser ut så pleier han å gi meg en liste med bestillingsnummer på slike forbruksdeler. Ut i fra lista han gir meg lager jeg lapper som det står på hva han skal få. Blir spennende å se hva det er han får i kalenderen i år. Jeg er også veldig spent på hva han har funnet på i min kalender. Han pleier å være flink til å sette sammen en kalender med flott garn i flotte farger.

1 kommentar:

  1. Så koselig adventskalendertradisjon dere har!
    Ha en fortsatt fin adventstid :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...