Sider

søndag 12. juni 2016

Sinnasau

Endelig har jeg fått gjort ferdig sinnasaujakka mi. Det tok nesten 3 år. Den har vært 3\4 ferdig lenge, men jeg har nølt med å gjøre den ferdig siden den krevde oppklipping. Fikk endelig strikket den ferdig og fikk Hanne til å hjelpe meg med syingen som må til før det klippes opp. Klippe gjorde jeg selv, og jeg får nesten hjertebank nå når jeg bare tenker på det. Likte ikke den følelsen jeg fikk når jeg skulle klippe, men det gikk helt fint. Mønsteret jeg har brukt er Sinnasaujakka av Ann Myhre. Jeg valgte å strikke jakka i New Zealand lammeuld, men selve sauene er strikket med Lanett babyull. Det er en lang 3\4 arm på jakka siden jeg alltid har slike ting dratt opp til albuen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...