Sider

torsdag 14. juli 2016

Babyluer

Jeg har også strikket noen små babyluer. Disse er også et resultat av oppryddingen min i resteboksen min. Jeg fant et lite nøste som jeg ville bruke opp. Jeg var usikker på om det var nok til ei lita lue, så jeg fant frem et nøste til av samme garntypen, og fargenummer, slik at lua kunne bli ferdig. Når jeg var ferdig med den første lua hadde jeg fremdeles litt garn igjen, men det var såpass lite at garnet ville blitt helt ødelagt (fullt av knuter) om det ble lagt tilbake i restekassa. Derfor ble lue nummer to startet på med en gang slik at jeg fikk brukt opp det nøstet jeg hadde lyst til. For å få ferdig den andre lua måtte jeg begynne på nøste nummer to. Babyluene går i kurven min som skal til NFI avdelinger. Jeg har brukt garntypen My first regia og strikkepinne nummer 2,5 på disse luene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...