Sider

søndag 31. juli 2016

Grytekluter

Jeg pleier vanligvis ikke hekle noe særlig, men jeg trengte noen nye grytekluter som var gode for meg å bruke. Disse hekler jeg rundt slik at de blir doble. Legger opp masker slik at de blir så store som jeg vil ha de. Jeg er ikke noe særlig bevandret med hekling, så luftmasker, fastmasker og staver er de eneste tingene jeg kan innen "faget". Fordelen med slike grytekluter er at de kun inneholder luftmasker og fastmasker, så da får jeg det også til. Siden jeg skal ha de selv er jeg ikke så nøye på hvilke farger jeg bruker, jeg tar bare et av de nøstene som er begynt på når jeg trenger mer garn. Utrolig kjekk måte å bruke opp rester på. Gryteklutene er heklet med Gjestal Bomull sport, og jeg har brukt heklenål nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...