Sider

mandag 28. november 2016

Julemarked

I går var mamma og jeg på julemarked. Hver første søndag i advent har jeg hatt stand sammen med en kollega på et julemarked de siste årene. På fjorårets marked fant vi ut at det ble for liten plass når vi delte stand, så i år hadde vi stand ved siden av hverandre. Mamma kom inn for å hjelpe meg på standen jeg skulle ha, og det var kjempekoselig. Mamma hadde også med seg noe til standen. Jeg solgte mest sokker, mens mamma solgte mest barbieklær. Det var mange folk på julemarkedet, så stemninga var kjempefin. Det gjorde heller ikke noe at været var kjempefint hele tiden. Når vi i tillegg hadde stand rett ovenfor noen som lagde brente mandler gjorde heller ikke noe. Den gode lukta som kom derfra lagde bare mer stemning for oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...