Sider

torsdag 29. desember 2016

Garnpremie

Jeg er med på en samstrikk som blir arrangert på en av strikkepodcastene jeg ser på. Samstrikken går ut på å ferdigstille strikkeprosjekter som var påbegynt før 1. oktober i år. Siden jeg har pleid å ha ganske mange prosjekter på gang samtidig, passet den meg midt i blinken. Jeg har fått et skikkelig spark bak til å gjøre ferdig ting, så i skrivende stund har jeg gjort ferdig 20 strikkeprosjekter som passer til kriteriene. Samstrikken går i fra 1. oktober til 31. desember. Underveis har hun som arrangerer denne trukket premier, og jeg var så heldig å vinne trekningen om novemberpremien. Derfor fikk jeg 2 nøster med garn i fra West Yorkshire Spinners i postkassen for noen få dager siden. Dette er for meg et uprøvd sokkegarn, så det blir spennende å prøve det. Det er alltid morsomt å prøve nye garntyper, spesielt når det er sokkegarn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...