Sider

fredag 10. februar 2017

Mest brukte strikkeplagg

Mitt mest brukte strikkeplagg er Sinnasaujakka mi. Det er Ann Myhre som har laget mønsteret til den. Jakka ble ferdig i mai i fjor, så det er ikke så lenge siden den ble ferdig, men den er allerede det strikkeplagget jeg har brukt mest. Den er utrolig deilig å slenge på seg når man står opp og det er kjølig i stua. Den er lett, men utrolig varm. Så den er ypperlig å ha på seg mens man venter på at temperaturen skal bli god. Siden jeg er en person som er ganske varm av meg, så har jeg ikke strikket så mange plagg til meg selv, men denne jakka har vist meg at selv varme personer trenger litt varmere klær innimellom. Så den har blitt en stor inspirasjon til å strikke flere plagg til meg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...