Sider

lørdag 25. februar 2017

Nye maskemarkører

Når man strikker mye så er det noen duppeditter som er veldig greie å ha. En av de duppedittene er maskemarkører. Disse finnes i mange forskjellige fasonger, og til forskjellig bruk. Jeg bruker den typen på bildet til å markere økninger, fellinger og andre ting i strikketøyet. De markørene som er på bildet er min favoritt, måten de åpnes og lukkes på passer veldig fint for meg. Alle mine markører av denne typen satt fast i ett eller annet strikketøy, derfor har jeg skaffet meg noen flere. Jeg har kjøpt dem på nettbutikken Mothy and the squid. Den nettbutikken selger både håndfarget garn og slike maskemarkører med forskjellige festemåter. De har veldig mye fint, og det er ikke første gangen jeg handler hos dem. Det er heller ikke siste gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...