Sider

lørdag 30. september 2017

Sparkepose

Jeg har strikket ferdig enda en sparkepose. Tror dette er den sjette jeg har strikket av disse i år. Dette var et av de strikkeprosjektene jeg hadde med meg til Hakadal når jeg var på MS-senteret i vår. Der ble den ikke strikket på, dermed havnet den i nettet med strikkeprosjekter jeg kan ha med rundt slik at jeg har noe enkelt å strikke på når jeg er sammen med folk. Den var også med når Ole og jeg var i London i juni. Der ble det strikket en del på den, men den har for det meste blitt strikket på når jeg har vært sammen med folk og strikket. Slike sparkeposer er utrolig greie strikketøy når jeg prøver å  være sosial mens jeg strikker. Sparkeposen er strikket i garntypen Gjestal babymerino på pinne nummer 2.5 og 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...