Sider

tirsdag 24. oktober 2017

Bamboo Jungle sokker

Dette sokkeparet har skikkelige høstfarger synes jeg. De er skikkelig klare i fargene, og de skal få være med på julemarkedet jeg skal på. Utrolig kjekt å ha noen fargerike sokker i klare farger med dit. Mønsteret jeg har brukt på sokkeparet heter Bamboo Jungle Socks og er laget av Lisa Griffiths. Dette er et mønster jeg vant på en strikkepodcast for en liten stund siden. Strukturmønsteret som er på fremsiden av leggen skulle egentlig også være på toppen av foten også, men det glemte jeg på første sokken etter hælen var strikket. Jeg bestemte meg for å strikke ferdig sokken i stedet for å rekke opp det jeg hadde gjort. Opprekking er noe av det kjedeligste jeg gjør, så det prøver jeg å unngå hvis jeg kan. Måtte bare passe på at jeg gjorde samme feilen på den andre sokken og. jeg har brukt garntypen DROPS Fabel og pinne nummer 2,5 på dette sokkeparet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...