Sider

mandag 9. oktober 2017

Neville's socks

Dette sokkeparet er et par som jeg fant ut at jeg ville strikke ferdig når jeg hadde opprydning i strikkeprosjektene mine. De var over halvferdige, men av en eller annen ukjent grunn har de bare blitt liggende. Tok de frem og i løpet av en dag eller to var de ferdige. Herlig å få gjort de ferdige. Mønsteret jeg har brukt på sokkene heter Neville's Socks og er laget av Erica Lueder. Hun har laget en del mønster med navn i fra Harry Potter universet, så jeg merker at jeg fort skjekker ut de mønstrene hvis jeg er på leting etter et mønster å strikke. Jeg har strikket sokkeparet med garntypen Regia World Circus color på pinne 2,5.

1 kommentar:

  1. Kjempefine sokker. Deilig å få gjort ferdig UFO'er! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...