Sider

fredag 6. oktober 2017

Prosjektopprydning

Jeg har hatt en liten opprydning i mine påbegynte strikkeprosjekter. For 7 prosjekter ende det i opprekkning, mens de andre fikk hver sin prosjektpose de kunne bo i. Disse posene har jeg nå samlet i en plastkasse slik at jeg kan strikke på dem når det passer seg sånn. Det var utrolig kjekt å få samlet alle strikkeprosjektene mine på en plass og ikke rundt forbi i "hele" huset. Det blir lettere å finne et spesielt prosjekt hvis lysten melder seg veldig til å strikke på akkurat det prosjektet nå. Nå er det slik at alle de prosjektene som er på noen pinner er slike jeg gjerne vil strikke ferdig. Så nå er planen min å strikke dem ferdig sakte men sikkert. Gleder meg til å få de ferdige. Jeg kommer garantert til å "krydre" med litt nye og enkle småprosjekter som går fort. Det kommer jeg til å gjøre siden mesteparten av disse prosjektene krever en del tenkning, og jeg må ha noe tankeløs strikk også. Hvis jeg ikke har det får jeg ikke gjort noen ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...