Sider

torsdag 28. desember 2017

Adventskalender

De siste årene har mannen min laget adventskalender med garn og strikkeduppeditter til meg, mens jeg har laget en med ting til hans hobbyer. I år har han virkelig laget en fin kalender. Masse kjempefint garn i mange slags farger. I denne haugen med godsaker finnes det garn fra både store garnprodusenter og små håndfargere. Utrolig gøy med garn fra forskjellige typer bedrifter. Jeg synes det er flott at han velger å støtte opp om den lokale garnbutikken, samtidig som han støtter små foretak. Spesielt når det resulterer i så mye fint garn som jeg får lov å leke med. Jeg gleder meg kjempemye til virkelig å kunne kose meg med strikkeplanlegging med alt dette fine garnet. Mye av det er skikkelig mykt og godt også. Skikkelig herlig. Dette kommer til å gi meg mye glede fremover. Nå skal det kikkes på, planlegges og strikkes med. Dette blir kjempegøy. Tusen takk for kjempefin kalender Ole. Du er superduper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...